Silent Reader[s] Fairytales Story

My word

Hi.I am the owner of this page.Thank you visit my blog.Don't forget follow me.


Kalau suka blog nie LIKE

Banner

Express Your Feel




Credit

Template Officialy: Aien minhoo
Edit by: Sahira
Header: Kemetot Chomel

Sampai Ke Hari Nie Ta Dapat Pegi Rumah Dye...Sedih ~
hello readers ku sekalian .....sudah berbulan-bulan saya tak update blog nie....sejak kebelakang nie saya terlalu sebok....normal lh tu kan...tahun nie saya dah nakk PMR..dengar jek perkataan PMR dh takot....mmng takot pown....tahun nie kne belaja bersungguh-sungguh...tuk mendapat kan 8A....wah,,besar angan-angan saya nie....nati takot ta boleh capai lah pulak..insya allah boleh.....oke nampak ta tajuk kat atas tu....nampak kan kan ? saya nak cite nie pasal budak yg saya nak jumpa tu....sampai sekarang ta jumpa2..sebab bapak saya ta de masa nak gi sana...nati kalo saya pegi sana saya nak tengok dye puas-puas....kalo nak ikot kan dye tu boleh lh tahan hensem nye...hari tu ada jgak nie nak gi rumah dye..tapi ade benda yg mnghalang tuk pegi rumah dye...oke tak pe....kita hanya manpu merancang..tapi Allah yg menentu kan segala-galanye....haha...sekarang nie cuti sekolah..adik saya yg sekolh kt kota tinggi tu balik....nati kalo hantar dye balik asrama saya nak ikot...sebab bapak saya nak pegi rumah dye....wah,,happy nye....nati saya nak ambek gambar2 bnyak kt halaman rumah atuk dye tu...sebab halaman rumah atuk dye tu mmng cantik....sesuai tuk tempat ambil gambar...hari tu masa first time datang tu ta sempat ambek gambar banyak2..sebab dh nak balik....pastu pegi hantar adik balik asrama....pas tu teros balik...sebab tu ta sempat nak ambek gambar2 hari tu..lepas nie sya nak ambil gambar banyak2....oke lh sampai sini jek lh dulu saya dapat kongsi ngn korng semua..nati laen kali saya kongsi cerita lagi korng semua...k bye C:


Older Post | Newer Post